Η βιομηχανία μόδας και luxury προϊόντων, βρίσκεται αντιμέτωπη με κομβικές αλλαγές, στα πλαίσια της ψηφιακής εποχής και μετά την επικράτηση των social media. Το πρόγραμμα Innovation Leadership for Fashion & Luxury Consumer Brands αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του ELLE, του νούμερο ένα fashion media brand του κόσμου, και του Πανεπιστημίου MIT Sloan Executive Education και σχεδιάστηκε για να εκπαιδεύσει τους leaders του μέλλοντος.
Η επιτυχία πλέον ενός brand απαιτεί χάραξη νέας στρατηγικής, ευελιξία και έναν καινοτόμο ηγέτη ανοιχτό σε ιδέες. Αυτή ακριβώς είναι και η αποστολή του προγράμματος Innovation Leadership for Fashion & Luxury Consumer Brands με τη σφραγίδα του ELLE και του Πανεπιστημίου MIT Sloan Executive Education, να παρέχει μια αποκλειστική παγκόσμια ματιά στον κόσμο των fashion και luxury industries.
Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρεις ενότητες που πραγματοποιούνται σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες: Μαδρίτη, Παρίσι και το Campus του MIT Sloan στο Cambridge της Βοστόνης. Η δομή του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και την κατανόησή τους γύρω από τις fashion και luxury βιομηχανίες και να αποκτήσουν τις σωστές βάσεις για να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σήμερα στο επαγγελματικό τους περιβάλλον. Οι εκπαιδευτικοί άξονες κινούνται γύρω από τους τομείς της fast fashion, των premium brands, της υψηλής ραπτικής, της luxury βιομηχανίας και της καινοτομίας. Κατά τη διάρκεια της κάθε ενότητας, μελετούνται case studies και μαθήματα γύρω από αυτά τα πεδία, ώστε να παρέχουν στους μαθητές μια πλήρη οπτική γύρω από τη fashion scene και τον τρόπο διοίκησής της.
Πηγή: elle.gr